Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Animacja 1
Animacja 2
Animacja 3
Animacja 4
Animacja 5
Animacje 6
Animacja 7

Gmina Rogowo

ul. Kościelna 8 / 88-420 Rogowo
pow. żniński / woj. kujawsko-pomorskie
Tel.: 52 30 24 053 / 52 30 24 077 / 52 30 24 185
E-mail: gmina@rogowo.paluki.pl
e-Doręczenia AE:PL-71733-74848-BGAGU-18
skrytka ePUAP
/ni8013wuhi/SkrytkaESP
NIP: 562-17-11-384 / Regon: 092351216

Protokół z III posiedzenia Zespołu ds. rewitalizacji

Protokół z III posiedzenia Zespołu ds. rewitalizacji

Artykuł

Zgodnie z zarządzeniem Wójta Rogowo nr 0050.84.2020 z dnia 30.12.2020r. został powołany Zespół ds. Rewitalizacji  Gminy Rogowo oraz został wyznaczony Koordynator ds. Rewitalizacji.

 W związku z zarządzeniem zostało zwołane posiedzenie Zespołu ds. Rewitalizacji w dniu 7 marca 2022 r.

  1. O niniejszym terminie, miejscu oraz przebiegu spotkania członkowie Zespołu zostali powiadomieni drogą mailową oraz telefonicznie przez  Koordynatora ds. Rewitalizacji Panią Anitę Woźniak. Posiedzenie odbyło się w Gminnym Domu Kultury w Rogowie  Kościelna 4a, w którym uczestniczyło  osób, co potwierdza Lista obecności -  załącznik nr 1  do niniejszego do protokołu.
  2. Spotkanie rozpoczęła Pani Anita Woźniak – Koordynatora ds. Rewitalizacji, która przywitała wszystkich zebranych.
  3. Pani Anita Woźniak poprosiła Panią Annę Mówińską o  omówienie stanu realizacji projektów wynikających z Lokalnego Programu Rewitalizacji.  Pani Ania podziękowała zebranym za przesłanie wypełnionych tabel  dotyczących przedsięwzięć zrealizowanych  na przestrzeni lat 2016-2021 przez podmioty i instytucje wchodzące w skład Zespołu ds. Rewitalizacji. Następnie przeszła do omówienia  stopnia osiągnięcia wskaźników.  Został również poruszony temat podpisanych aneksów z Samorządem województwa zwiększającymi poziom dofinasowania. Członkowie zespołu zostali poinformowani, że inwestycja na plaży osiągnęła poziom dofinansowania 95 %, natomiast na zwiększenie czeka jeszcze inwestycja na stadionie. W związku z zrealizowanymi przedsięwzięciami oraz zmianami kwot dofinasowania konieczne jest przeprowadzenie zmian w LPR. W związku z powyższym P. Anna Mównińska zarekomendowała przeprowadzenie aktualizacji LPR. Oprócz zmiany listy przedsięwzięć głównych i uzupełniających, kwot do zaktualizowania pozostaną jeszcze lata realizacji przedsięwzięć.     

Pani Anna Mówińska poinformowała zebranych że LPR został zaplanowany do końca 2022. W styczniu 2023r. należy będzie uchylić stary program i ewentualnie jeśli gmina podejmie decyzję o  

  1. Pani Anita Woźniak poinformowałam zebranych, że  proces poniesienia poziomu dofinasowania na stadionie będzie długim procesem, który będzie wymagał wystąpienia do Lokalnej Grupy Działania Pałuki Wspólna Sprawa,  Samorządu Województwa Kujawsko – Pomorskiego, sanepidu oraz RDOŚ.  Zmiana pozwoli uzyskać do projektu około 140 000,00 zł.  Pani Anita Woźniak zarekomendowała  aktualizację 
  2. Na koniec głos zabrał Pan wójt, który poinformował zebranych o zbliżającym się zakończeniu prac związanych z rozbudową przedszkola a także o planach wystosowania do marszałka zaproszenia na otwarcie przedszkola. Pan wójt poinformował uczestników zebrania 
    o przejęciu przez gminę terenu z tzw. rybakówką i planach założenia tam pola namiotowego.  Wójt poruszył również temat wieży widokowej.
  3. Koordynator ds. rewitalizacji poinformowała że kolejne zebranie odbędzie się w przyszłym roku. Na tym zakończono spotkanie.

 

                                                                                                                                        Koordynator ds. rewitalizacji:                             

 

                                                                                                          /-/ Anita Woźniak

Zuzanna Golczyk
Ikona mapy

Gmina Rogowo

ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo
Tel.: 52 30 24 053
E-mail: gmina@rogowo.paluki.pl
skrytka ePUAP /ni8013wuhi/SkrytkaESP
NIP: 562-17-11-384
Regon: 092351216

Godziny pracy

pon., śr., czw. - 7:15 do 15:15
wtorek - 7:15 do 16:15
piątek - 7:15 do 14:15

Nr konta do przelewów

Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu Oddział Janowiec Wlkp.

Opłata śmieciowa:  82 8959 0001 5507 8995 2000 0100

Pozostałe dochody:  87 8959 0001 5507 8995 2000 0010

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.